Hej då!

0kommentarer

Det blev ett jogging pass med J på förmiddagen, blev 6:an i Hemlingby och den här gången åt jag inte ens frukost och ändå fick jag håll. Det är så tråkigt att få håll när man är ute och springer/joggar för jag tycker det är besvärligt att få håll.
Efter träningspasset skjutsade J hem mig och jag tog en dusch innan mamma kom hem och jag hjälpte mamma att packa lite grejer och sen följde jag med henne till tågstationen, pappa har ju tagit bilen så jag kunde inte skjutsa mamma till tågstation, vi tog bussen tillsammans och så följde jag med henne till tågstationen. Tur att det finns andra alternativ.
Träffade på N när jag var på väg ifrån tågstationen och blev förvånad att jag såg honom där vid den tidpunkten, men det visade sig att han skulle på kryssning med jobbet. Det kan ju sluta hur som helst, som med alla andra kryssningar!
Kände mig lite tom när jag gick tillbaka mot stan, strö gick lite på stan och ville göra något men samtidigt kände jag inte för nånting...
Åkte hem och åt mellanmål ute i solen och passade på att sola på en gång innan jag gick in och fördrev tiden med att titta på serier innan kvällen kom. Blev en film på kvällen innan läggdags.
Trevlig resa mamma, jag kommer både sakna dig och tycka att det är skönt och få vara ensam hemma ett par veckor innan syrran kommer hem och härjar.
Maj månads träning, riktig skaplig måste jag säga! 

 

 

Kommentera

Publiceras ej