Grillning

0kommentarer

Blev ett skivstång pass på förmiddagen när jag vaknade efter natt passet och på kvällen kom C, F och P förbi och grillade. 
Den här gången blev maten klar runt 20 och inte 22... 
Efter maten gick vi in och kollade på Eurovision Song Contest, fick nostalgi när en av låtarna spelade på en flöjt så jag gick och hämtade mina tre flöjter och satt och hade nostalgi känsla. 
Danmarks låt vann och den var väl helt okej, det fanns ju värre låtar som jag tyckte var sämre. 
De andra drog när programmet tog slut, tur var väl det, var helt slut efter att ha sovit några timmar efter jobbet innan jag drog och tränade. 
Tror jag sov typ tre-fyra timmar och det är ju inte speciellt mycket om man har jobbat natt och sen är man uppe till ca 1 natten därpå. 
 
 

Kommentera

Publiceras ej