Grill i Stigslund

0kommentarer

Började dagen med att jobba 7-15 och det det började med provtagning, fick gå ut över och då tar man blodprov på alla som det behövs. Dagens "fynd" blev 15 rör. Att ta venprover är nog det bästa med jobbet. 

Åkte hem efter jobbet, åt lite mellanmål, försökte ta en powernap innan jag slängde mig i duschen och gjorde mig klar för kvällens bravader.
Det blev grillning med några kursare för att fira att basåret är över och efter grillningen så spelade vi olika kort spel, den roligaste var nog den man skulle hålla takten på måste jag säga. Man kanske ska föreslå den på nästa fest!
När kvällen närmade sig natt åkte vi ner till Interpool och kastade pil, jag vann mot de i min grupp! Vissa kallar det nybörjar tur, jag kallar det skicklighet...
Gick sedan och satte oss vid ett bord vid fönstret och pratade lite skit och ingen kan väl ha undgått vad som hände vid bordet, haha!
J frågade mig om jag var syster till min lillebror och så tänkte jag "ja, hur visste du det?" Gävle är bra litet ibland, fast det ska vara en mellanstor stad... Fick lite rolig skvaller från J om vad min lillebror gjorde i högstadiet, haha.
Kom hem strax efter 2, tack för skjutsen F och tack alla inblandade för en trevlig kväll!

 
 

Kommentera

Publiceras ej