Förlorad sömn

0kommentarer

Märkte att kroppen försökte ta igen förlorad sömn, det gick så där kan jag säga.
Blev lite frukost när jag klev upp innan jag åkte iväg på ett spinning pass med M. Efter spinning passet blev det ett gym pass med P och sen åkte jag hem och la mig ute i solen och solade. Försökte läsa lite men det gick så där, blev så trött av att läsa så jag halvsov istället. Tur att man inte somnade helt, då blir man väl antingen en kräfta eller en pepperkaka...
Gick in efter ca 2 timmar ute i solen och sen så fortsatte jag kika lite på serier.
Imorgon åker mamma till Hongkong, vad ku hon kommer att få! Jag vill också åka, jag hade gjort det om det inte hade krockat med Tjejvättern och Vansbro tjejsim.
Vi får väl se, kanske åker dit nästa år istället om det passar bättre. Men utomlands kommer jag att åka ändå, men det blir inte förens i augusti och vart vi åker har vi inte heller bestämt, det återstår att se. 

Kommentera

Publiceras ej