Effektiv dag

0kommentarer

Eftersom jag inte vet om jag klarade kemi tentan eller inte så jag tänkte jag att det vore lämpligt att fortsätta plugga kemi fram tills jag vet om jag klarat mig eller inte, det vore ju synd om man gick miste några dagar man inte pluggat om det visar sig att man inte klarade sig, men å andra sidan så lär man sig ännu mer om det visar sig att man klarade sig så det är liksom win win situation, och så får man sitta ute i solen läsa. 
Blev rastlös efter att ha pluggat lite så jag kände för att baka istället. Det blev muslibar och chokladcrisp.
Tog en löprunda innan maten och efter maten blev det en promenad, märks att man har mycket tid över när man inte har några föreläsningar att gå på i skolan... 
Blev en tidig kväll idag, imorgon väntar det jobb på förmiddagen idag. Jag längtar tills jag får sovmorgon! 

Chokladcrisp.
 
Muslibar. 
 
Kemi plugg i solen. 

Löpning. 
Tonfisk gratäng med potatis. 
 
Kvällspromenaden. 
 
 

 

Kommentera

Publiceras ej