Dagens kap

0kommentarer

Åkte till stan och shoppade lite till mig och mamma, imorgon är det ju morsdag.
Efter att ha hittat allt jag ska ha så åkte jag och hämtade lillebror på tågstation som är här och hälsar på och samtidigt passa på att fira morsdag och träffa mamma innan hon åker till Hongkong i fyra veckor, då får jag huset för mig själv och det ska faktiskt bli skönt.
Äntligen har mina linser också kommit, ska bli så himla skönt att byta efter nästan sju månader med samma linser... 
Dagens kap var ändå att kassörskan glömde blippa in en vindjacka på Team sportia. Märkte det när jag var på väg därifrån för att jag tyckte att det så mycket billigare än jag hade förväntat mig. Blev lite prylar inför tjejvättern. 
Varför kassörskan glömde blippa in jackan var nog för att mannen framför mig i kön skulle byta ett cykellås och så skulle han hämta ett annat lås och när han gick förbi kassan igen så sa han att han skulle gå ut och prova om låset passade, och då blev väl tjejen i kassan distraherad att hon trodde att hon hade blippat jacka fast hon inte hade gjort det. 
Lillebror ville ha donken till middag så vi åkte och handlade det innan vi åkte hem och jag testade melon och proscutto saladen. Den var helt okej, men lite lite mat för priset.
Självklart fick jag ingen dressing till salladen så jag ringde till Donken och de skulle kompensera mig genom att skicka hem några värdecheckar/presentkort.
Blev film på kvällen och sen hände det inte så mycket, imorgon blir det jobb klockan 7

Kommentera

Publiceras ej