9, 11 och 12 maj.

0kommentarer

9 maj
Denna röda dag blev att värda på Friskis och på Friskis fanns det tårta kvar sen avtackningen av AK.
Efter värdpasset blev det sedan gymma och springa, tänkte testa och kolla om jag kunde spinga 2 km på under 15 minuter och det kunde jag, det var ganska roligt och testa sig själv faktiskt. Blev 13.53 min på bandet och innan det hade jag redan sprungit 5,5 km.
På kvällen hann jag till och med ta en promenad och prata lite skit med sällskapet.
 
 
11 maj
Var på ett skivstång intervall pass på förmiddagen och på kvällen väntade 25 års firande på Brynäs.
Jag hade en ganska rolig kväll måste jag säga, de andra stannade kvar på festen och jag gick ut till Allstar för att träffa på S och N.
När Allstar stängde gick jag vidare och träffade på F och A, de skulle till donken och äta fylle krubb så jag hakade på dit, och på donken träffade jag på K, blev ganska förvånad faktiskt, varför jag blev förvånad vet jag inte, men det var roligt att hon också hade varit ut.
När F och A stod och åt utanför donken träffade vi på J och hans kompisar. Det var ganska fult att vi stod mittemot varandra några meter bort och de stod därborta, svårt och ställa sig bredvid varandra när de ändå känner varandra, haha.
Knallade sedan till bussen och gick och la mig med ett leende på läpparna. Tycker verkligen om de dagarna man har haft så trevligt att man faktiskt ler när man går och lägger sig också.
Fötterna mår bra efter den här kvällen i alla fall! Tack för ikväll!
 
 
12 maj
Överskotts energin kröp sig på... Tog en lång promenad på ca 2 timmar ute i solen och åkte hem en sväng innan M hörde av sig att de skulle åka till H och då tog jag bussen ner på stan igen och joggade hem till H där några av de från festen igår också befann sig.
M hade inte talat om för H att jag skulle komma så han såg ganska förvånad ut när han öppnade dörren.
Hos H satt de och kollade på "Skrot Nisse" och jag undrade var de satt och kollade på igår, men det var en ganska rolig serie ändå, men lite dum kanske...
Fick skjuts av P till Ica Maxi och tog en promenad från Maxi hem till mig. Underbart väder har det varit idag, sol hela dagen och varmt har det också varit.
Avslutar helgen med att slappa lite med serie tittande, måste ju ta igen alla avsnitt jag "missat" när jag har pluggat. Sommarlovet är ju här!
 
 

Kommentera

Publiceras ej