20 VS 40

0kommentarer

Åkte till skolan på förmiddagen och pluggade med S, satt i hus 99 där det är lite lugnare än biblioteket och så överhörde vi en konversation om när- och översynhet. Det var en tjej som hade -1,5 på sina glasögon eller om det var linser minns jag inte och så tittar S på mig och flinar och jag flinar tillbaka, för tjejen tyckte att -1,5 var mycket och hon tyckte hon såg så dåligt när hon inte bar linser eller glasögon medan jag har nästan 13 gånger sämre syn än henne. Lite rolig konversation, och rätt som det var så kommer L förbi, jag och S försökte få ur honom när vi skulle få tillbaka kemi tentan och då säger han imorgon, han flinade något finurligt när han gick igen för han vägrade svara på våra frågor.
I vilket fall så försökte vi återgå till vårat pluggande och så tog vi en break vid lunch och fortsatte plugga efter det, det gick mycket bättre att plugga idag än i fredags i alla fall.
Hann åka och köpa två nya solstolar innan jag skulle åka iväg och träna, fina färg klickar på bakgården! 
Blev ett vattenjympa pass på kvällen och sen simmade jag efter det, blev ca 20 längder vilket jag trodde var en kilometer, men det visade sig sedan att det "bara" var 500 meter. Får simma 40 längder nästa gång!
Åkte hem och åt lite middag, imorgon får jag veta kemi tentan och jag kan inte vänta!

Kommentera

Publiceras ej