1 miljon

0kommentarer

Vaknade runt 3 inatt och mådde jätte dåligt, så dåligt att jag till och med kräktes... Tur att dej räckte med att kräkas två gånger, äta lite och sen sova lite till, men det blev inte mycket djupsömn när jag vaknade tre gånger till... 
Mådde helt okej när jag vakande, var mest trött. 
Annars blev det en glassig dag med poliskontroll, sol, stan, och promenad. 
Köpte present till H efter mycket letandet, men nu är det äntligen fixat, sista minuten som vanligt... Efter att presenten blev inhandlad så gick jag förbi systemet och handlade lite dricka till imorgon. Tog sedan bussen hem, åt middag och sen blev det en promenad på nästan en mil med S. Efter promenaden så slog jag äntligen rekordet, att gå 1 miljon steg på under 100 dagar! 
Stolt tjej! 
 
 
Åkte på första poliskontrollen när jag var på väg till högskolan. 
Polisen kände jag igen, och det var ganska roligtnär  han försökte kolla om jag hade linserna i ögonen. Han frågade även om jag hade blåst i alkoholmätare tidigare och jag slänger fram ett nej fast jag har gjort det massa gånger på jobbet förr, men inte just i det sammanhanget. Konstigt det där, varför man säger nej fast man egentligen menar ja, hm. 
Nu ska jag sova! Godnatt! 

Kommentera

Publiceras ej