Våffeldagen

0kommentarer

Startade tv:n imorse och kollade på nyhetsmorgon när jag åt frukost innan jobbet och de talade om att det är våffeldagen idag, det visste jag redan, eftersom den dagen alltid infaller två dagar efter min födelsedag, annars hade jag aldrig kommit ihåg det.
Åt frukost, gjorde mig klar inför jobbet och så var det rätt lugnt på jobbet. Hade en student med mig som skulle gick sin sista praktik vecka och det visade sig att vi kände lite samma folk, ovanligt va?
Hade bra patienter och de flesta klarade sig själv så det var rätt skönt. Mitt öga var inte riktigt med idag, alla på jobbet undrade vad jag hade gjort och frågade om jag hade fått ögoninflammation.
Ingen aning svarade jag, men det går säkert över. Det blev bättre under dagen och det var inte alls lika rött efter nån timme.
Efter jobbet så åkte jag hem, åt mellanmål och åkte sedan till Friskis för att gå på ett spinning pass, det kanske jag inte skulle gjort, det kändes i benen kan jag säga, men det var bara att kämpa på!
Hade inte så mycket träningsvärk efter igår, men för mig brukar alltid träningsvärken vara värst två dagar efter så imorgon kommer det nog bli jobbigt, och speciellt om jag gick på spinning passet också...
Efter spinningen åkte jag hem, åt middag, kollade lite på tv och sen gick jag och la mig, var rätt slut efter spinning passet.

Kommentera

Publiceras ej