Tjejvasan!

0kommentarer

Nu är det gjort, jag har anmält mig till Tjejvasan och nu finns det ingen återvändo, bara fem lopp kvar! Heja mig!
Började igår med motionsloppet, Vårruset väntar i maj, Tjejvättern i juni, Vansbro tjejsim i juli, Lidingö tjejlopp i september och sist men inte minst Tjejvasan i februari nästa år, jag är redan taggad! 
Hade jag inte varit nybörjade på skidor hade jag anmält mig till Klassikern istället för Tjejklassikern, men man lär ju börja någonstans! 
 
 
Åkte till skolan för att träffa en kursare och skriva klart min lab rapport som vi sedan skickade in, skönt, nu har jag inga lab rapporter fram till nästa vecka när vi har en ny lab. 
Jag har i och för sig en komplettering på förra lab rapporten men jag får inte tag på den lab partnern så jag vet inte riktigt hur vi ska göra med den ännu. Men den måste ju kompletteras. 
Kroppen är rätt mör idag och knäna gör ont, inte så konstigt när de ser ut så här:
 
 
Åkte till Friskis efter skolan och hämtade en bunt med Friskispressen och tänkte fylla på stället i högskolan nästa gång jag åker dit, det är ju alltid slut där. 
Lagade middag när jag kom hem och sen tränade jag 45 min kondition hemma. Inte varje dag man gör efterrätt, men idag blev det Cremé caramel till efterrätt, mumma!
 

Nu ska jag strax sova, imorgon bitti väntar jobb. Godnatt! 

Kommentera

Publiceras ej