Shopping

0kommentarer

Slappade hela förmiddagen innan jag höll på att få något fel så jag började sms:a folk och kolla om nån ville ta en promenad eller åka till Köpis, men nä, alla var upptagna. 
Tog en egen promenad här hemma med stavarna och kom hem och duschade, åt mellanmål, åkte jag till XL och hämtade mina skidor och sen bar det till Köpis för att shoppa. Det blev två toppar, tre par byxor och en typ kavaj liknande jacka. Skönt med lite nya kläder, inte shoppat sen i sommras om jag inte missminner mig. 
Handlade lite mat åt mor min och så ska jag laga Kafta imorgon kväll, hoppas det blir gott! 
Jag hoppas att skidorna är super bra imorgon inför motionsloppet, annars kommer jag bli besviken på deras jobb.. 
Körde en bilvända på kvällen och försökte rensa lite tankar, det gick så där men det var skönt att köra en vända, blev  ca sju mil. 
När jag skulle åka hem så råkade jag åka på fel avfart så jag åkte åt fel håll, tur att det inte var så långt till nästa avfart, för det hade varit mindre roligt.
Kikade lite på tv när jag kom hem och nu ska jag väl strax lägga mig så jag får min skönhetssömn, imorgon väntar första skidloppet! 

Kommentera

Publiceras ej