RAW comedy

0kommentarer

Fick bara sova fyra timmar från igår till idag, vaknade inann åtta och gick och la mig strax innan fyra imorse...
Men men, det var bara att gilla läget och kliva upp, var ju inte trött heller så jag kunde inte somna om, jag kanske hinner ta en powernap innan RAW comedy ikväll, annars kanske man somnar...
Gick en långpromenad med en kursare på 8,07 km i det fina vädret och bidrog med 8,07 kr till Women in red.
Fler borde ladda ner appen och göra en god gärning att promenera, då mår man ju bättre både själv och på det så skäner Becel 1 krona för varje kilometer man går.
Slog ingen rekord tid precis, men det var skönt att bara gå och prata i det fina vädret.
 

Gick sedan ner på stan från Högskolan och träffade en polare en stund, hon har nämligen tappat bort sin biljett till RAW comedy som är ikväll.
Killen på Depeschen sa att vi fick prata med personalen på konesrthuset och att dem där kanske kunde skriva ut en ny biljett.
Åkte sedan hem från stan och tänkte hinna powernapa innan jag skulle iväg igen men det gjorde jag självklart inte.
Hann bara äta och göra mig klar och sen var det bara att ta sig ut igen.
Hannes kom och hämtade mig och Jeannette och Jocke och hans sambo skulle vi träffa på konserthuset.
Jag tyckte att föreställniningen var helt okej, den kunde faktiskt ha varit bättre, men komikerna var väl säkert trött efter deras 15 föreställningar, det här var deras sista och pausen skippade de också.
 

Jeannette och Hannes var hungrig så då åkte vi till Max och åt, sen var det bara hem och lägga sig, imorgon ringer klockan 5:00 igen!

Kommentera

Publiceras ej