Parkera utan att repa?

0kommentarer

Händelsrik dag på jobbet när brandlarmet gick... Tog venrpover på tre patienter och det sitter verkligen i ryggmärgen att ta prover, fick blod på första försöket på alla tre. 
Åkte skidor efter det och det gick hyfsat. Körde 2,42 km på ca 18 min så det tar sig. 
Körde samma varv två gånger och andra varvet gick snabbare än första, antagligen för att jag är mer observant första varvet för att se hur spåren ser ut. 
Tog en promenad med en kursare efter skidåkningen och det blev samma vända som igår, men min mobil dog så statisitiken från "Gå för hjärtat" appen forsvann. Men när jag väl var hemma och skulle ladda mobilen så hade jag fortfarande 32% kvar av batteriet fast det inte gick att starta den igen när jag var ute. 
Tekniken och jag, jag är inte förvånad alls, någon gång lär det väl sluta? 
Det är så tråkigt när folk repar ens bil och inte säger något! Jag kan ju inte bevisa att det är den blåa bilen som slagit upp dörren på min bil, men allt tyder ju på det, och inget bevis har man. Men det är väl bara att räkna ut att personen som parkerade den blåa bilen omöjligt kunde ta tagit sig ut ur bilen utan att slå in dörren på min bil, om inte personen i fråga var super smal... 
 

Kommentera

Publiceras ej