Nyklippt

0kommentarer

Klev upp runt 8 idag och åkte sedan till skolan för att hämta min biologi tenta. Fick 41/61, jag blev nöjd med resultatet. Man kan ändå bara få godkänt eller underkänt. 
Satt och läste "strålmannen" hela dagen, blev mer än 100 sidor faktiskt. Tänk om det gick lika fort att läsa en kurs bok.. 
Efter skolan åkte jag hem och lämnade bilen och tog bussen ner på stan. Hade tid hos frissan klockan 18 och klippte bara lugg, vill ha kvar det långa håret och så slitet är inte mitt hår så att jag "behövde" toppa det. 
 
 
Gick till Team Sportia XL efter det och frågade om råd för fäste och sånt och efter det gick jag tillbaka mot stan och kollade på Pinheads bowlingmatch, tyvärr så losade dem. 
Åkte hem och tog det lugnt en stund innan jag gick och la mig. Imorgon väntar jobb! 
 

Kommentera

Publiceras ej