Mums!

0kommentarer

Åkte in till skolan på förmiddagen och pluggade lite, åt lunch, pluggade lite till och sen träffade jag på två kursare som jag satte mig och pluggade med.
Frågade de om de skulle med till Maria och äta våfflor efter kemi föreläsningen, den ena skulle med och den andra skulle åka hem och plugga till sitt matematikprov hon skulle ha på Komvux.
Frida och Maria åkte till Sätra efter skolan medans jag åkte ner på stan och gjorde lite ärenden innan jag åkte till Maria.
Våfflorna var hur goda som helst, hade verkligen längtat efter våfflorna eftersom jag redan i helgen hade varit sugen...
Umgicks, tittade lite på tv, snackade skit, gick ut med Marias hund och hade allmänt trevligt. Kom inte hem förens runt 23 och gick och la mig när jag kom hem, kändes lika bra så jag hinner sova ut lite imorgon.

Kommentera

Publiceras ej