Invigning

0kommentarer

Jobb idag igen, slutade dock 14 så det kändes skaplig tid att sluta på. Fredags frallan gjorde susen, tänk vad skönt det kan vara att inte behöva göra frukost!
Åkte och hämtade skidorna efteråt jobbet och invigde skidorna med att åka på dem för första gången. Det gick rätt bra faktiskt, men övning ger färdighet så jag hoppas att det går ännu bättre nästa gång. 
Det var svårt med uppförsbackarna, åkte bakåt istället för framåt men jag skulle ta mig fan upp för backarna, mycket om och men så kom jag äntligen upp för backarna som jag kämpade så hårt för. 
Det var ju inte de bästa spåren att åka på om man är nybörjare, isiga spår som det var svårt att få fäste på. Men huvudsaken att jag hade roligt ändå fast det gick som det gick. 
På kvällen tog jag det lugnt, kände inte för att göra något, bara slappa och göra ingenting var underbart, jag ska ändå upp tidigt imorgon och åka till Stockholm så det blir bra med en lugn kväll. 
 

Kommentera

Publiceras ej