Ingen bra idé

0kommentarer

Åkte till skolan för att gå på kemi övningen och beräknade formler och lärde oss hur man vet vad det är för ämne när man bara har en strukturformel och tvärtom. Det gick helt okej men man lär nog räkna själv för att förstå allt. Ibland är läraren så snabb att man inte hänger med utan bara skriver av vad läraren skriver på tavlan och det är ju verkligen inte bra. 
Satt kvar i skolan en stund med några kursare och läste "strålmannen" medan de andra pluggade matte inför deras tenta. 
Efter skolan åkte jag till gymmet och det var ingen bra idé att träna ben dagen efter man åkt skidor... Nu förstår jag varför man ska vänta minst 48 timmar innan man tränar samma muskel grupp/grupper igen. Istället för att träna ben så blev det kondition och mage istället. 
Hann åka hem och göra mig klar för att följa med  en polare till Maxi för att handla. 
När jag kom hem kollade jag på det som var kvar på "Sveriges mästerkock" och efter det var det läggdags. 

Kommentera

Publiceras ej