Igår mobilen, idag datorn...

0kommentarer

Åkte till skolan runt 11 och skrev lab rapport med mina lab partner. Skönt att bli av med en lab rapport, bara en kvar och på torsdag ännu en till då vi har lab igen. 
Kul att datorn la av inte en, utan två gånger! Tur att vi hann spara! Man tycker ju att skolan borde ha pålitliga datoret, men ingen dator kommer någonsin kunna vara pålitlig om ni frågar mig. 
Tekniken fortsätter att krångla, ja, så är det bara! 
Fick svar ganska snabbt om att rapporten är godkänd så det känns ju skönt. 
När vi blev klar gick jag sedan och åt lunch och sen satt jag och läste "Strålmannen" med två andra kursare som satt och studerade fysik.
Gick sedan till kemi föreläsningen som började 15:15 och efter det åkte jag hem och tog en promenad på kvällen och var fruktansvärt sällskap sjuk så jag försökte få med någon att gå med mig, men då var självklart alla upptagna,  ensam är stark, eller? 
Kände att jag inte ville svika mina 10 000 steg om dagen när jag har lyckats hålla det uppe i 9 dagar! 
"Snart" kanske man kan stryka ännu ett nyårslöfte, vi får väl se om jag lyckas denna period med stegräknaren eller om det får bli nästa period, men jag hoppas på denna period!
En vecka har gått sedan stor vurpan i Hemlingby, men blåmärket har banne mig inte lagt sig ännu och jag tycker heller inte att den har blivit någon mindre heller. 
 

Gick förbi bowlingen runt 21 och såg att Team Örnblom var på plats och hejade på de, pratade lite och så, sen tog jag bussen hem. Kände inte att jag orkade bowla idag.
Kom hem, kikade lite på tv och nu är det dags att lägga sig. 

Kommentera

Publiceras ej