Grattis på födelsedagen till mig själv!

0kommentarer

Grattis på födelsedagen till mig själv!
Efter knappt fyra timmars sömn blev jag väckt av Johan och syrran som kom in och sjöng "jag må hon leva" för mig och jag var helt slut efter så lite sömn, fast jag vaknade till runt halv åtta, åtta när Johan och syrran klev upp och jag riktigt hörde hur de försökte tassa runt och inte väcka mig men jag hörde de ändå, men de var mer tyst än vanligt i alla fall.
Blev ingen frukost på sängen men eftersom de hade stått och gjort amerikanska pannkakor innan så var frukosten framdukad så det var bara att kliva upp och hugga in.
Efter frukosten tittade vi lite på tv och jag tittade lite i "den kompletta guiden till högskoleprovet" och så fick syrran för sig att skriva första delen eftersom Hannah ska vara provvakt så hade hon delproven hemma från förra året.
Jag åkte ner till Mariatorget runt 13.36 med Roslagsbanan och då ringer Lisa och sjunger, man blir ju bra förvånad när man svarar och så sjunger personen i andra sidan luren, gulligt av dig Lisa!
Träffade sedan syrran, Johan och Hannah på Medborgarplatsen och vi gick sedan och åt på Shani, en indisk restaurang.
Maten var hur god som helst, efterrätten var okej, men lite ovanlig. Glömde ta kort på efterrätten men det är sånt som händer ibland.
 
 
 
 
 

Åkte tillbaka till villan efter maten och släckte ner till Earth Hour och så tände vi ljus, min syrra sa att hon skulle bjuda mig på fika imorgon om jag lyckades blåsa ut alla nio ljusen (stora stearinljus) på en och samma gång, och självklart blåste jag ut åtta! Surt som sjutton!
Men då tyckte de andra att det inte kunde vara så svårt så då skulle de också testa. Det roliga var att Johan skulle blåsa och tyckte att det såg enkelt ut, men han blåste inte ut ett enda ljus. Det skulle man ha filmat, haha.
Spelade Dam och Hannah vann, det var bra kämpat av henne och syrran vann inte en enda gång (så hon hade sex kort kvar när Hannah hade vunnit).
När Earth Hour var över så startade vi tv:n och kollade på "Taken 2" och åt chips, popcorn, ost och finn crisp, det var bara vinet som fattades.
Filmen var helt okej, men första var bättre. Efter filmen umgick vi lite och sen fick min syster för sig att börja dansa i rummet innan vi skulle sova.
Tack för alla gratulationer, alla som sjöng, maten och trevligt sällskap på min födelsedag!

Kommentera

Publiceras ej