Grattis Maria!

0kommentarer

Grattis på födelsedagen Maria! 
Vaknade runt 9 tiden och syrran gjorde ugnsbakad havregryn, det var godare än förväntat faktiskt, kanske blir en ny favorit till frukost.
Efter frukosten körde jag och Hannah ett intervallspass i villan med syrran som coach och det var jobbigt, kommer garanterat ha träningsvärk imorgon!
 
 

Duschade, packade ihop mina grejer och tog Roslagsbanan, tunnelbanan, pendeln och bussen till Maria och Alex. När jag stod och väntade på pendeln så var det inte bara lite folk som stod på perrongen mittemot...
 
 
Hade tänkte att fördriva tiden med att plugga inför högskoleprovet, men så blev det ju inte, istället satt jag och kikade på "halv åtta hos mig" i mobilen istället... 
Tur att min plats på tåget var åt rätt håll, annars hade det inte varit någor roligt. Killen jag satt bredvid tyckte nog att det var besvärligt med sällskap, för när jag kom och satte mig så klev han upp när tåget hade börjat rulla och kollade om det fanns andra platser, antagligen för att han vill sitta själv, men då behövde inte jag oroa mig om att nån skulle sätta sig bredvid mig.  Ganska skönt att han hittade en annan plats, för jag kände bara för att sitta själv, lugn och ro på tåget tills jag kom hem. 
Fikade lite när jag kom hem till Gävle och gick och la mig rätt fort efter det, imorgon bitti väntar jobb. 
Tack för en trevlig helg alla inblandade, jag kunde inte haft en bättre födelsedag!
 

Kommentera

Publiceras ej