21 mars

0kommentarer

Hämtade skidorna vid lunch och åkte ca 5 km, blev två varv runt 2,5 km rundan i Hemlingby.
Usch vad mycket skräp det var på spåret och man fastnade vart och varatannat när man åkte så det var inge roligt åkväder idag, blev mest irriterad kände jag. Hoppas det är bättre nästa gång jag ska åka.
Värdade på kvällen och det var rätt mycket folk, men torsdagarna är ändå lugnare än måndagar, då är det väldigt många motionärer som tränar.
Gick ner till bowlinghallen efter Friskis och kollade på The Pinheads bowlingmatch och planerade lite hur vi skulle göra imorgon inför Stockholm och så.
The Pinheads förlorade men bättre lycka nästa gång.
Tog en promenad istället för att stå och vänta på bussen så man bidrog med några kronor till forskning.Fikade lite när jag kom hem och sen gick jag och la mig, kändes som om jag hade haft fullt upp hela dagen så jag var helt slut.
 

Kommentera

Publiceras ej