20 mars

0kommentarer

20 mars
Kemi föreläsning på förmiddagen och jobb på kvällen. Känns som om det är den nya vardagen, både skola och jobb på samma dag när man bara hann med skola förr, men nu går jag ju bara en kurs så då har jag ju mycket mer tid att jobba. Det känns ganska skönt att få en skaplig lön nästa vecka, och känna att man kan leva lite. Jobbade ca 25 % både januari och februari och så fick jag inget studiemedel på det så jag kan ju säga att ekonomin var ganska tight då. Men som reklamen säger "allt blir bättre med tiden" verkar ju stämma just nu. Hade en skaplig kväll på jobbet, men den slutade inte lika bra då jag fick en akut dålig patient som blev okontaktbar och andades konstigt så vi fick storlarma och ringa jour läkaren. Jag vet inte hur det slutade för patienten men när jag gick hem så var läget under kontroll. Hade tänkte att hämta ut mina skidor idag och åka lite, men eftersom jobbet ringde så var det bara att åka, jag får hämta och åka skidor imorgon istället, nu var det ett tag sen!
 

Kommentera

Publiceras ej