19 mars

0kommentarer

19 mars
Blev jobb på förmiddagen idag och slöade på eftermiddagen. Det var rätt lugnt på jobbet, hann med allt som skulle göras, hade några hemgångar att göra och så hade jag en sjuksköterska som gick ut över som kunde hjälpa mig med mina två helskötslar, annars hade det nog inte gått så bra som det gick.
En extra person är alltid en extra person, den person är alltid till mycket stor hjälp, för det gör att sjuksköterskan kan göra sitt så hon blir klar med hennes medicin delning medans omvårdnadsdelen också blir klar i skaplig tid.
Lagade marocansk kyckling med mangosås när jag kom hem och det blev godare än förväntat måste jag säga.
Blev bjuden på bowling på kvällen och det gick väl så där, men det var roligt ändå.
Gick och la mig när jag kom hem, var helt slut efter att ha haft fullt upp hela dagen.
 

Kommentera

Publiceras ej