Natt pass

0kommentarer

Försökte sova ut så mycket så möjligt men samtidgt inte vakna för sent på förmiddagen. Jag måste ju kunna sova runt 18-19 tiden innan jag åker och jobbar natt.
Det här får bli sista natten innan Tjejvättern, annars kanske risken finns att jag inte hunnit vända tillbaka dygnet. Zombie blir man ju bara av en strö natt så här.
Som den där smarta gången jag jobbade måndag - torsdag natt (klev av fredag morgon) och på lördag morgon var det högskoleprovet... Jag kan ju tala om att jag inte kom upp och där fick pengarna gå i sjön, det misstaget gör jag inte om i alla fall. 
Hann laga ugnsbakad omelett med tonfisk innan jobbet och där fick jag tre matlådor, behöver jag inte laga mat på ett par dagar.. 
Patienterna var lugna och snälla, de flesta sov hela natten lång och de som ville nåt var de som hade ont så jag satt ju inte helt still hela passet.
Kollade igenom förrådet, fyllde på stickvagnarna, kollade stapeln och lite sånt blev det, man hann göra lite grejer man inte brukar hinna om det är mycket. 

 

 

Kommentera

Publiceras ej