Koffein aka koffeinfritt

0kommentarer

Tog en promenad till Team Sportia XL för att byta carbo loader, köpte en med koffein, men vill nog ha en koffeinfri istället. Jag känner inte att jag varken vill eller orkar springa på toa under Tjejvättern på lördag.
Drack kaffe på jobbet nån dag för att testa, och det slutade med att jag fick springa på toa fyra gånger på en timme och det kändes inte som om jag kunde tömma mig varje gång heller, så lika bra och köra koffein fritt. Jag får hålla mig pigg på egen hand helt enkelt.
Tog en promenad tillbaka till stan för att värda på Friskis, blir stängning och F och C kom förbi på kvällen och tränade. Roligt med folk man känner som tränar så man kan störa de när man värdar, vi ska ju ändå prata med motionärerna så det var ju perfekt tillfälle. 

 

Kommentera

Publiceras ej