Valbo

0kommentarer

Pluggade lite på dagen när syrran också pluggade, sen åt  vi lunch och åkte sedan till Valbo köpcentrum för att leta på en present till mamma, det gick inget vidare, köpte lite choklad, triss och lite annat smått och gott så får vi kika vidare en annan dag istället. 
Åkte hem och åt lite innan jag skulle skjutsa syrran till tågstationen och jag åkte och tränade efter det. 
Blev ett kettlebells pass och det var lika roligt som sist, träningsvärk lär jag väl få imorgon. 
Träffade Maria E efter träningen och tog en fika Coffehouse. Chai latten var inte alls lika god som den på "nyöppnade" Waynes och dessutom kostade det extra för att man valde laktosfri mjölk istället för vanligt, det tyckte jag var dåligt! 
Pratade lite skit med Maria E och det var trevligt, skjutsade sedan hem henne och så åkte jag hem och nu ska jag sova, imorgon ska bilen äntligen fixas! 
 

Kommentera

Publiceras ej