Träning

0kommentarer

Dagen började med att jag pluggade lite biologi på morgonen innan jag åkte till skolan på en föreläsning, hann prata lite med Stefan i telefon på rasten mellan föreläsningen och grattade honom på födelsedagen.
Åkte sedan ner på stan och gick en sväng medan jag hade telefonsällskap av Jocke. 
Blev träning innan hemgång på Friskis, men det var så mycket folk att det inte var så roligt att träna eftersom maskinerna jag ville använda var upptagna hela tiden. 
På väg hem pratade jag med Maria E i telefon, alltid lika roligt och prata med henne, man får en possitiv energi från henne. 
När jag och Maria E hade pratat klart så ringde jag Lisa, det var ett tag sedan vi pratade, vi har väl inte riktigt pratat sen hon åkte tillbaka till Sundsvall i slutet av vecka 1. 
Lika trevligt att prata med Lisa varje gång, hon förstår mig så bra! Ibland känns det som om det bara är kineser som förstår varandra så bra som jag och hon gör! 
Tack för trevliga telefonstunder mina vänner! Telefonen är väl nästan den bästa uppfinningen som uppfunnits när man kan nå vem som helst nästan när som helst på dygnet! 
 

Kommentera

Publiceras ej