Skidor!

0kommentarer

Igår blev en hektiskt och lång dag. Dagen började med att jag klev upp fem på morgonen, lämnade in bilen på lagning. Bara för att jag hde bråttom till verkstaden så hade självklart garageporten frysit fast så att jag inte fick upp porten, jag gick hem och hämtade låssprayen som inte hjälpte och så gick jag hem igen och hämtade tändaren jag glömde första varvet. Dagen lärdom: alltid ha tändare i fickan!
Hade tenta klockan 9 och efter tentan åkte jag och köpte skidor. Jag trodde att det skulle ta max en timme, men det slutade med närmare fyra timmar... Där rök planen om att hinna träna innan jag skulle värda. Jag hoppas att tentan gick bra och jag är hel nöjd med skidorna, nu måste de bara provåkas också och det ska jag försöka göra innan veckan är slut.
 
 
I lördags åkte jag till Interpool efter jobbet och firade att Mandana fyllde 18, träffade på några andra som jag känner som också var där, det blev en liten fajt mellan mig och Ove och vi stod och örfilade varandra, han som påstod att jag var full när jag var nykter, han själv var dock full!
 
 
I söndags tog jag det lugnt, pluggade lite biologi innan dagen D och åkte och tränade, det blev spinning, trodde jag skulle gå på spin medel men de hade tydligen ändrat till spin 60 utan att det stod nåt på passet. Det var i och för sig ganska bra för jag hade ett dilemma där om att jag vill gå på spin 60 men det passet var en timme senare och jag tyckte det blev lite sent och passet före var spin medel så jag hade väl tur att de hade ändrat passet utan att jag visste om det, men jag blev ju ganska förvånad när spiningledaren sa att hon skulle köpra ett spin 60 pass. Träffade på Stefan i spiningsalen, jag tror inte att jag och hann har råkat gå på samma spining pass, det var trevligt. Gick förbi konsum innan jag åkte hem för att fullfölja salladen jag hade gjort hemma, men hade glömt lite grejer så jag skippade stretchningen och gick till konum och hann sedan med bussen hem, bra tajming av mig själv!
 
Nu måste jag göra mig klar, hejsvejs!

Kommentera

Publiceras ej