Onsdag

0kommentarer

Inga föreläsningar på schemat idag, skönt med en "ledig" dag. 
Blev lite självstudier hemma inför biologi tentan och skrev av mina biologi anteckningar på lappen så att allt finns där med. 
Mina anteckningar blir ju utsuddade ibland av bläcket jav någon märklig anledning. Maria som också har likadana pennor har det aldrig hänt förr, men men jag har vant mig att det blir så där ibland. Är dock väldigt drygt när man ser vad som är bortsuddat så man får frågan någon kurskamrat, det är ju tur att det alltid går att lösa i alla fall. 
Åkte och tränade på eftermiddagen och mötte upp Patrik på gymmet, fortfarande träningsvärk på tricepsen och på brösten, kändes ju när man skulle göra chins, men det vara bara att köra och se glad ut. 
Fick något fruktansvärt ont i händerna när vi hade tränat i cirka en timme, kunde knappt använda de när jag kom hem och det blev ännu värre på kvällen och ändå hade jag handskar på mig när jag gymmar.
Så länge jag inte får några blåsor eller så så är jag nöjd. 
Åt lite middag när jag kom hem, slappade lite och kollade på Sveriges mästerkock innan jag skulle lägga mig. 
 

Kommentera

Publiceras ej