Middagsbjudning

0kommentarer

Dagen började med att skriva matematik tenta, efter det åkte jag till Friskis för att träna och innan jag åkte hem åkte jag till Maxi Ica för att handla lite åt mor min.
 På kvällen blev jag bort bjuden på middag hos Jocke och Anette. Där blev det bland annat potatisgratäng med fläskfilé och sallad, och till efterrätt blev det ugnsbakade persiko och päron halvor toppade med After eight och till det serverades grädde och blåbär. Middagen var riktigt god och sällskapet var trevligt.
Vi tittade på Melodifestivalen under tiden vi åt efterrätt och poppade popcorn när vi tittade på Jeff Dunham, han var hur rolig som helst!
Kvällen slutade lite olyckligt när jag skulle hem, tänkte egentligen ta bussen från Brynäs till stan, men bussen var fem minuter sen så jag missade bussen, tog istället en promenad ner på stan för att försöka hinna med bussen därifrån, men det hann jag självklart inte, så jag fortsatte min promenad hemåt och "mötte" upp nästa buss istället.
Blev lite drygt, men det var ju faktiskt rätt skönt med en promenad efter kvällens godsaker!
Tack för en trevlig kväll!

Kommentera

Publiceras ej