Ingen mer matematik!

0kommentarer

Mitt i biologiföreläsningen får jag veta att man kan hämta ut basmatematik 2 tentan som jag skrev i lördags. 
Nästan sprang upp till kansliet för att hämta ut min tenta, men när jag väl kom in i kansliet så var det ingen där, så jag stod där och plinga och plinga och plinga och jag blev mer och mer nervös när jag såg tentorna ligga på en hög på dokumentskåpet. Till slut kom det en kvinna som gav mig min tenta. 
Jag klarade mig med marginal! Jag som trodde att jag skulle få precis godkänt, men så var det inte! 
Max 30 poäng och godkänt är 15 poäng. 
 
 
Går lycklig tillbaka till biologiföreläsningen och fortsätter anteckna. 
När föreläsningen är slut så ringer jag upp min mor och frågar vad hon ville. 
Hon och far ville tydligen åka och köpa en ny tv, så jag säger åt de att vänta på mig för att jag ändå är på väg hem så jag också får följa med. 
Åkte till Valbo när jag kom hem och det blev en 42 tummare på Media Markt.
 
 
Innan kvällen var helt slut hann jag även se Sverige - Argentina matchen hos Jonathan med Patrik. 
Snällt av Patrik att glömma och tala om att Jonathan har en katt, så jag hade inga tabletter med mig.
När jag skulle åka därifrån var jag så täppt i näsan att jag nästan inte ens kunde andas och nös nästan hela vägen från Jonathan hem, inte kul! 

Kommentera

Publiceras ej