Idag, igår

0kommentarer

Pluggade i skolan både idag och igår med samma sällskap som de senaste gångerna. 
För varje dag som går så går det in lite mer i skallen och tur är väl det. 
Åkte hem när jag kände att jag hade fått nog,
tränade på crosstrainern i 30 min så det kändes skönt att träna även om jag inte hann åka till gymmet. 
Bowlingmatch blev det idag, Pinheads vann, grattis, det var ni värda, bra serier gjorde ni också! 
Synd att Team Örnblom missade sin match på grund av missförstånd.
Fick skjuts både till och från bowlingen, tack för skjutsen! 
Måste säga att Brynäs förlorade med 9-1 mot Skellefteå, hur är det möjligt att gå från toppen nästan till botten på en säsong!? Oj oj oj, man får hoppas på det bästa på lördag! 
Nu ska jag sova så man orkar upp till skolan imorgon. God natt! 

Kommentera

Publiceras ej