Grattis på två års dagen!

0kommentarer

Idag fyller min blogg två år! Tiden går fort när man har roligt. 
Biologi plugg med sällskap i biblioteket, hade jag inte fått sällskap hade jag knappast klivit upp sju och åkt till biblioteket för att plugga, så jag känner mig faktiskt rätt duktig, och tack för sällskapet! 
 
 
Efter lunch pluggade jag lite mer biologi och sen ringde Lisa, det var trevligt och prata med henne, hon skulle ju egentligen ringt i lördags, men det var lugnt för mig att hon ringde idag, jag hade ju ändå haft fullt upp hela helgen fram till idag så det var väl tur i oturen. 
Efter samtalet blev det inte så mycket mer plugg när Maria kom och satte sig och prata en stund när hon tog en paus från hennes pluggande, sen tickade klockan iväg och det var dags att packa ihop och gå och fika lite innan kemi föreläsningen började. Idag förstod man i alla fall lite vad läraren pratade om.
På kvällen blev det bowling och jag slog personligt rekord! 
Hur grymt var inte det!? Det var väldigt roligt att slå personligt rekord, det är inte varje dag man gör det! 
 
 
Nu ska jag strax sova och imorgon ska jag hinna med lite ärenden som ska fixas och göras. 
Godnatt! 

Kommentera

Publiceras ej