Effektivitet

0kommentarer

Sitter i skolan och pluggar biologi, har suttit här sen strax innan halv elva idag. Jag tänkte att jag måste plugga på förmiddagen om jag ska jobba hela kvällen och inte hinna plugga. 
När jag kom till skola så satt redan några kamrater här så jag satte mig med dem och pluggade, blev inte så mycket plugg ett tag när vi började prata om musik men det gick bättre sen.
Ska väl sitta typ en halv timme till och sen är det jobb som gäller till 22 och efter det har jag inte planerat nåt men jag tänkte höra mig för vad de andra ska göra ikväll. 
Undra om man inte ska vara lite effektiv nu innan man ska åka och så man får något gjort.
Ja just det, om exakt en månad fyller jag år, längtar faktiskt inte dit, tiden får gärna gå lite långsammare... 
Trevlig dag och kväll!
 

Kommentera

Publiceras ej