Biologi lab

0kommentarer

Klev upp sju imorse för att åka och lämna in bilen på verkstaden klockan 9. 
Åkte sedan till skolan för att träffa Johan för att fixa våran fysik lab rapport och efter det gick jag till biblioteket och pluggade. Träffade på några kurskamrater och vi bestämde att vi ska plugga imorgon.
Efter lunch var det biologi laboration som stod på schemat, det är skönt att man kan lalla runt på biologi laborationen när vi inte skulle skriva några rapporter. 
På laborationen så skulle vi provsmaka läsk, snurra på en stol, testa reaktions förmågan, testa känslen när man hade ena handen i 45 grader varmt vatten, den andra i 10 grader kallt vatten och sen skulle man lägga båda händerna i en hink som hade 25 grader i vattenet och testa beröringen med en passare. 
Det som hände när man snurrade på stolen och sedan tittade in i ögonen på den som hade blivit snurrad var faktiskt rätt coolt. Jag har aldrig tänkt på att det blir så där. Ni får prova om ni inte gjort det, jag tänker inte avslöja vad som händer!
Efter skolan åkte jag och hämtade bilen och sen åkte jag och provade ut skidor. 
Ena paret var lite långa så de skulle skicka efter ett par andra från Uppsala så vi får väl se om de kommer imorgon eller på onsdag. 
18.30 skulle jag träffa Maria E, Adrian, Stefan och Emma för att spela biljard. Det gick väl si så där, men helt okej, det var flera månader sedan jag spelade biljard sist och det märktes kan jag lova. 
Åkte hem och pratade lite med Jocke, slappade och nu ska jag gå upp och lägga mig så jag orkar kliva upp klockan sju för att plugga! 

Kommentera

Publiceras ej