Alla hjärtans dag

0kommentarer

Åkte till skolan runt 10:30 och mötte upp Sebastian, Ali och Elias som också var i skolan och pluggade. Satte mig vid dem i bibliotket och skrev lite på lappen.
Har tänkt att jag ska bli klar med anteckningarna och läsa igenom alla sidorna i boken innan veckan är slut och jag hoppas verkligen att jag tar mig i kragen och gör det. 
Runt 11:45 gick de och åt och jag satt kvar och skrev, efter en stund kom Maria och Josefine och gjorde mig sällskap i pluggandet. 
Blev lite rastlös så där runt 14 när jag inte hade haft någon rast eller paus så jag tog en 15 minutare eller nåt sånt och hämtade lite vatten och så. 
Såg att killarna satt nere så jag gick och pratade med de en stund innan jag gick upp och fortsatte plugga. 
Hann i alla fall skriva av mer än halva mina anteckningar och läsa 30 sidor i boken så jag tyckte ändå att jag var rätt effektiv. 
Packade ihop mina grejer när klockan va 15:45 och så såg jag att Sebastian satt kvar där nere så jag gick och pratade med honom lite, kollade igenom lite frågor på hemsidan och vi hade faktiskt lärt oss något idag så då kändes det bra när man kunde besvara frågorna och det faktiskt hade gått in lite i hjärnan efter att ha pluggat hela dagen. 
Åkte ner på stan efter skolan och shoppade lite. Hade glömt bort att det var alla hjärtans dag om det inte var för alla killar/män/herrar som gick runt med blommor i händera. 
När jag kom hem så hade mamma tagit hem en liten alla hjärtans dag tårta och den var rätt god, tror nästan att det är favoriten när det gäller alla tårtor/bakelser jag ätit.
Nu ska jag äta middag och slappa lite, jag är helt slut efter allt pluggande idag så jag orkade inte åka kolla på film.
Happy valentines day!
 

Kommentera

Publiceras ej