21.30

0kommentarer

Idag är det sista biologi "föreläsningen" inför tentan. Egentligen är det ingen föreläsning idag, utan mer "frågestund" om man har frågor inför tentan och så. 
Det är väl lika bra att gå så att man kanske får in något mer i skallen, eller om det är någon som frågar något om tenta upplägget eller så. 
Ringe Team Sportia XL för att fråga om skidorna, men de fanns inte i Uppsala så jag har bara ett par att välja och jag tyckte inte alls om dem så nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra, jag kanske helt enkelt får kolla någon annanstans. 
Jag vill ju försöka åka så mycket så möjligt nu när snön är kvar, nästa vecka verkar det bli 6-7 plus grader som det ser ut just nu. Men jag får hoppas att snön ligger kvar länge, helst till slutet av mars, men om det inte är åkbart på spåren kan snön försvinna illa kvickt så att man kan cykla, springa och åka rullskidor istället! 
Blev inte som jag hade tänkt i skolan, hade egentligen planerat att plugga till 16, åka och köpa skidor och sedan träna, men istället blev vi kvar i skolan till 21:30 det var ju trevligt i och för sig, men jag måste också notera att vi slutade plugga runt 19 och satt kvar och snackade skit efteråt och klockan bara tickade. 
När studenterna var på väg till kårfesten kände vi att vi var tvungna att åka hem, haha! 
Kom hemma runt 22 och så kikade jag lite på tv innan läggdags, imorgon väntar en lång dag...

Kommentera

Publiceras ej