Spinning utan shorts!

0kommentarer

Försov mig imorse och kom nån minut försent till skolan, hade gott hunnit äta frukost om man visste att läraren skulle hålla på och strula i så där 40-45 minuter... Snabbaste föreläsningen på 10 minuter är väl rekord hittils! 
Fortsatte med cirkulationsorganen efter snabbföreläsningen som hadlade om faskontrast. 
Efter lunch hade vi mikroskopering och vi kikade på bland annat nerver och benvävnad som vi sedan skulle svara på frågor. Enligt mig var tiden lite för kort för att man skulle hinna med alla preparat, men det gick ju bra ändå. 
På kvällen gick jag till Iksu, hade bokat spinning men när jag väl kom fram och hade hängt av mig och skulle byta om hittade jag inte mina shorts i säcken, snacka om att jag blev snopen och irriterad på mig själv, jag var ju hur taggad som helst för att få svettas lite! 
När jag gick till gymmet hade jag ett par vaderade byxor på mig och de var det ju inge tal om att använda, då hade man väl hunnit svettats ihjäl efter uppvärmningen. Tog en promenad istället innan jag gick hem, det var rätt skönt väder ute, -4 grader och inge vind alls. 
 
 
När jag kom hem kollade jag på Sverigequizen, det gick bättre än förra veckan i alla fall, haha. 
Nu ska jag göra mig klar för att sova, imorgon blir det kanske sovmorgon, men sätter klockan ändå så jag hinner läsa lite i kurslitteraturen innan skolan startar efter lunch. Godnatt allesammans! 

Kommentera

Publiceras ej