Så lite och så mycket missförstånd

0kommentarer

Blev en tidig morgon idag när syrran skulle ha skjuts till tågstationen. 
När jag kom hem blev jag fast vid en kantonesisk serie som jag satt och kollade på alldeles förlänge när jag egentligen borde ha studerat. 
I alla fall så kom J och C förbi runt 16 för att lämna syrrans present som jag ska ta med mig på tisdag.
Sedan blev det lillebrors tur att skjutsats ner till tågstation då han också skulle åka tillbaka till Stockholm och P mötte upp bilen och vi åkte och tränade. Blev ett rygg och mag pass och lite stak maskin på gymmet. 
Har kört reglenbundet på stak maskinen sen jag kom hem och det märks att man har blivit starkare, drar mer än jag gjorde tidigare i meter. Jag och P tänkte tävla i stak och den som kom upp på 500 meter snabbast vann, men tyvärr så krånglade den ena staken så det blev ingen tävling, men jag hade garanterat vunnit över P, dels för att han inte åkter skidor och dels för att han är mer ovan, men han har definitivt mer muskler än mig. 
Orkade inte dra på mig mina långbyxor när jag skulle hem så jag hade bara shortsen och jackan på mig, men det var ändå inte särsklit kallt ute så det gick bra med short. Kändes knappat som om nyår är på intåg när man kan gå med shorts utomhus så här sent på året... 
 
 
När jag kom hem så blev det käk och så tittade jag på serien igen, kantonesiska serier är det bästa som finns! 
Den jag kollar på nu handlar om piloter och flygvärdinnor. Tänk att så lite kan bli ett så stort missförstånd som ser helt fel ut i sammanhanget. Känns så tråkigt när man vet att de andra två vill ha varandra men det blir fel hela tiden och så vill han vara snäll för att den andra tjejen tror att hon snart ska dö på grund av sin sjukdom... 
Nu försöker hon blåsa i en blockflöjt och det är så mycket nostalgi, det låter som mig när jag först lärde mig spela blockflöjt, haha. Hm, Kanske ska ta med mig mina flöjter upp till Umeå. 

Kommentera

Publiceras ej