R.I.P Bocken

0kommentarer

När jag vaknade imorse så fick jag veta att bocken hade blivt nedbrunnen inatt. 
Alla visste väl att bocken skulle brinna ner iår också, den har ju bara klarat sig tre gånger på tio år... 
 
 
 
 
Duschen är gjord och maten intaget, nu är det dags att sätta sig ned och studera. Känns bra att mina syskon också har tenta så man inte tappar suget. Jag ska sätta mig och läsa om blodet nu, sen får vi se om jag tar mig till OKQ8 för att pumpa cyklen när man tröttnat på att läsa. 
Ha en fortsatt trevlig dag! 

Upppdaterat 22.35
Läste 38 sidor så det kändes riktigt bra faktiskt. 
Blev en promenad till macken med syrran för att pumpa cykeln och sen gick vi till Ica Maxi för att handla. 
Det blev fläskfile till middag, måste säga att den jag gjorde i Umeå var godare än den här, men lillebrorsan gillade den ändå så jag är väl nöjd. 
Slötittade på tv på kvällen och nu ska jag strax sova, imorgon ringer klockan 05.20! 
Godnatt allesammans. 

Kommentera

Publiceras ej