L och M reunion

1kommentarer

Hann tvätta en tvätt innan jag mötte upp L för att promenera till stan och möta upp M. 
Vi åt lunch på Waynes och snackade massa skit, ventilation behövs efter att inte ha träffats på minst tre månader.
 
 
Efter lunch gick M och jag och L gick på stan och kollade på kläder. Blev en klänning och en kavaj för mig.
Jag, L och J tog sedan en promenad hem. Skönt att någon bor åt samma håll som mig så man kan göra sällskap! 
Hade tänkt att träna efter, men det blir spinning imorgon och ca 7 km promenad idag istället.
Gårdagens pass känns kan jag säga, men då vet man i alla fall att man gjort något bra. Chinsen från igår känns i axeln, men det går väl över, sjukgymnasten sa ju att det gick bra och träna fast muskeln under nyckelbenet är svullet.
På kvällen har det inte hänt så mycket, ska väl försöka lägga mig lite tidigare än vanligt så man kommer upp till spinningen imorgon bitti... 

1 kommentarer

rememberthiis.blogg.se

30 Dec 2013 22:10

ser jättegott ut :D

Kommentera

Publiceras ej