Hobbit - Smaugs ödemark

0kommentarer

Klev upp runt 9 och åkte sedan till Köpis strax innan 10. Syrran och J skulle handla lite grejer till deras nya lya och jag tänkte kika på kläder. Efter det så åkte vi sedan och handlade lite grejer i Hemlingby köpcentrum innan vi äntligen var hemma. Kom hem strax innan 15 och jag var helt slut och trött när vi kom hem. 
Blev lite lunch/mellanmål innan vi umgicks med lillebrorsan. 
Runt 19 åkte jag ner på stan för att möta upp C och F, vi skulle på bio och se Hobbit - Smaugs ödemark på 3D. Måste säga att de har förbättrat 3D mycket bättre sen senast jag såg på 3D när "swischande" figurer blev lite suddiga... Har inte sett första filmen men den här var rätt bra ändå. Kanske är värt att se första filmen också. 
 
 
Efter bion skjutsade F hem oss, det var snällt eftersom min buss precis hade åkt och nästa skulle inte åka förens om en halvtimme. Väl hemma blev det lite snack och sedan lite tv tittande innan läggdags. 

Kommentera

Publiceras ej