Del 2

0kommentarer

Mor min mötte upp mig på tågstationen idag, skönt att få hjälp med packningen. 
Bocken står kvar än i alla fall, kanske fungerar det nya flammedlet ändå. Den lilla bocken hade dock blivit bränd och bortförd. 
 
 
Pratade och umgicks lite med mamma innan jag tog en ännu en powernap innan jag fick i mig lite mat. 
Träffade sedan F i biblioteket och studerade, kändes faktiskt bra studera så fort man kommer till Gävle så man inte tappar flowet helt. 
F följde med till bowlinghallen för att jag skulle prata med S, ett kyligare bemötande får man leta efter... 
Handlade lite på stan innan jag tog bussen hem och åt middag, kikade på 24 och sedan kollade jag på nyheterna. Kändes konstigt att kolla på lokala nyheter från Gävle istället för Umeå.
Nu ska jag lägga mig och sova gott efter alla dessa timmar jag varit vaken, självförvållande men ändå. Godnatt! 

Kommentera

Publiceras ej