Sista månaden på året

0kommentarer

Månaden började med lite träning, sitta barnvakt i Bålsta, shoppa i Gränby, jobba, vara chaufför, festa och bowling på det.
Var också till ögonmottagningen på sjukhuset för att kolla fransarna som växer inåt i ögonen, det resulterade i att de skulle skicka en remiss till Akademiska sjukhuset i Uppsala och eventuellt operation där om några månader. Blev lite julshopping och fika i mitten av månaden.
På julafton blev det en vanlig tradition hemma hos oss.
Det blev mahjong med familjen och hot pot på det. Lika trevligt varje år.
Fick en läsplatta, hörlurar, biobiljetter och lite annat till julklapp och jag är nöjd med julklapparna.
Hann till och med träna på julaftons morgonen så det kändes skönt att hinna träna innan festligheterna började.
Slutet av månaden bjöd på jobb, till och med på nyårsafton jobbade jag.
Men jag hann fira tolvslaget i Åbyggeby med några vänner i alla fall, att jag var nykter spelade ingen roll, kände inte att jag orkade passa bussarna efter jobbet när jag ändå slutade rätt sent, klockan 22.
Hann i alla fall klippa mig, kolla på hockey, träna innan året tog slut. Gott nytt år!

Kommentera

Publiceras ej