Nytt liv i klockan!

0kommentarer

Dagen startade med spinning på förmiddagen, sedan gick jag en sväng på stan, bytte batteri på min klocka och gick till H&M och tänkte att det kanske fanns storleken jag ville testa, och det gjorde det!
Hade dock inget H&M kort med mig så jag lämnade undan byxorna så jag kan köpa de imorgon! Vad glad jag blir att jag gick och tittade idag fast jag inte trodde att det skulle finnas!
Åkte sedan hem och åt lite lunch, var hur hungrig som helst för jag hann inte äta någon frukost innan spinnigen så magen bara skrek.
Har annars inte hänt något speciellt idag.
Pratat lite med Lisa om hur vi gör på lördag och så men det visar sig, vi ska träffas imorgon en stund så vi får väl se.
För övrigt tycker jag att den här veckan har gått fruktansvärt sakta! Tur att det är fredag imorgon!
Nu är det dags att sova, godnatt!
/Y

Kommentera

Publiceras ej