Urologi körkort

0kommentarer

Idag ska jag ta urologi körkort, tycker det låter ganska roligt, men det innebär att man får sätta kateter utan en muntlig delegering och så får man en runt pin som visar att man utfört utbildningen.
Efter utbildningen åkte jag och hämtade mamma, sedan var vi och handlade lite.
Lite senare på dagen träffade jag Britta på Friskis och pratade lite om att vara värd och sånt. Hon skulle ringa mig på fredag så får vi höra vad hon tycker och vad jag tyckter och sånt där.
Spelade chicago med mina syskon och pappa, mamma ville inte vara med. Det var rätt roligt, och det blev lite sent men det gör inget. Roligt när man har trevlig med familjen!
Ja, jag vann ju inte på chicago i alla fall!
Men det hände inte så mycket mer denna dag. Dag före doppare dan :)
Urologi körkort fixat!
/Y

Kommentera

Publiceras ej