Truck körning

0kommentarer

Ingen körning idag heller, men jag kanske får köra lite under veckan i alla fall, man måste ju tänka positivt :)
Körde truck idag, för första gången i mitt liv.
Vi delade in oss i fyra grupper men jag blev själv för läraren hade räknat fel... Jag fick köra inomhus med en eltruck som var lite knäpp. Men man lärde sig att styra den sen och svänga och ha sig.
Det var inte så stort utrymme att röra sig på så det gällde ju att svänga och backa. Körde lite utomhus truck också. Alla skulle stapla tre pallar var och det var svårare än det såg ut eftersom man inte ser lika bra som man står utanför trucken. Men med mycket om och men så fick jag mina tre pallar att stå relativt bra, det såg i alla fall bra ut i trucken, men sen vet jag ju i och för sig inte hur det såg ut utanför trucken, men men övning ger färdighet!
Skriftligt truckprov på den 11 april så det kan ju inte vara så svårt. Får plugga till provet så jag klarar det, det är ju ett tag kvar.
Gjorde lite teori prov på datorn i skolan också, måste ju ladda inför förarprovet imorgon!
/Y

Kommentera

Publiceras ej