Surprise!

0kommentarer

Dagen började med att jag inte orkade ta mig ur sängen förens det nästan var försent...
Klev ur sängen 6:45 och brukar åka hemifrån 7:10 så jag fick väl lite bråttom, men jag var så trött att jag inte orkade kliva upp.
I vilket fall så kom jag ändå inte försent till skolan och det var ju tur.
Fick köra lite lastbil idag, men idag blev det inget släp. Pluggade lite teori på datorn, läste lite om bromsar och gjorde lite på truck läxan i skolan. Man måste ju jobba effektivt så man slipper göra så mycket hemma!
När jag kom hem kollade jag posten, och vet ni vad jag såg!?
Jag såg ett brev där det stod "trafikverket" på och jag blev riktigt fundersam. Läraren hade inte talat om att de hade bokat förarprov till mig på Trafikverket och när jag öppnade det så fanns det en tid bokad för förarprov! Blev riktigt förvånad men ändå skönt så jag får det gjort någongång.
Sen så fick jag också delarna till min garderob och det visade sig vara FEL delar! Ringde till kundservice och talade om det och de sa att jag kunde lämna tillbaka garderoben om den inte är skadad, men det är den ju, eftersom jag råkade spika snett. 
Har skickat en bild på skadan på garderoben till kundservice så får väl de bedömma. Skulle ju kunna betala för skadan, men vi får väl se vad de säger. Annars får jag väl behålla garderoben...
Pappa kom hem strax före halv fem idag och vi åt middag eftersom jag inte kan äta middag hemma imorgon på grund av kvällskursen.
Men det var gott med middag med nästan hela familjen och nu är det plugg till bromsprovet som gäller!
Trevlig kväll!
/Y

Kommentera

Publiceras ej