Stockholm

0kommentarer

Idag åkte jag och Lisa till Stockholm och shoppa.
Det blev sex tunikor/blusar en cardigan och ett par byxor. Har dock inte provat kläderna ännu, jag tror jag ska ta mig tid till det nästa vecka.
Orkar inte riktigt nu, har inte heller fixat garderoben ännu så även om jag testar kläderna så kommer de antingen hamna på en hög eller så åker de ner i påsarna igen.
Men när jag var i Stockholm var jag rätt nöjd med mina inköp, men man kan ju ångra sig lika snabbt ibland..
Vi får se hur det blir när jag provat!
Fikade på Waynes coffe en stund, det behövdes mellan all shopping. Killen som stod i kassan kände igen oss för vi satt i samma SL tåg tidigare, men det hade jag ingen aning om förens jag började tänka efter riktigt noga. Men jag blev lite fundersam först, men det var tur att Lisa kände igen honom i alla fall.
Åt middag på Jensen's Böfhus. Det var rikigt gott måste jag säga! Förrätten var lite mindre god och någon dessert blev det inte eftersom jag inte hann äta den. Jag beställde en tre rätters, Jensen's orginal bbq meny.
Åt middag med Lisa, Yee, Johan och Hannah. Våran servitör hade inte en bra kväll han eller. Mer otur får man leta efter, stackarn!
Fick vänta på bord i nästan 1 timme eftersom vi gick miste om vårat första bord...
Men det var väl nästan värt att vänta!
Kvällen slutade med en bussresa hem och kom hem strax före tolv och jag var dödstrött!
Men det blev en lyckad och trevlig dag måste jag säga!
/Y

Kommentera

Publiceras ej